TEST O TEST!!!!


Aku tlis entry ny time aquw dk rlex2 maen ladtop…hadooiiii…buhsan siot…hari ney aku bangun awal…pkul 5 kowt…2 pown kawan aku yang kejutkan,..klaw x jangan harap larh aku nak bangun..huhuhuhuhu…
Nak taw knpe aku bangun awal???...haaa,…meh story meh..aku bangun study larh…gara2 ade test semiconductor device…xpnah skaly pown aku bangun study awal cm neyy..heheheee...

Semalam aku sibuk dengan menonton ABPBH…sikbek larh wifi xblock….laju jewp nonton ABPBH un9 uwhh….hah…nak taw spe mnang???...cee teka…huhuhu..Shahiezy sam larh…fuhhhh,….aku mnat gler a rkt mamat artis sorg ney….bez jewp tengok dye belakon..tambah kalau dye pegang watak jhat…fulamak….pokoknye besz arr snang cite..kikikikik…



Gara aku tengok cite 2 ar aku xstudy semlam..npe larh time2 aku nak exam ny baru diorg nak bwt..hadooiiiii,…rosak plan  aku nak study,,hak3..(sebenarnye malas)..

Sebab 2 larh aku bangun awal,. tapi hampeh,..study sejam jewp,..pstu sambung bwt taik mata blek..xleyh tahan aku,..mata ney ngatok sangat…aku tgk jewp buku 2 trus ngantok..tapi aku pkir nk test, terpakse ar bangun jugak..hmmm…sampai larh ke pagi aku tdow,,,kelas pkul 8..

Msuk jewp kelaz semi uwww, trus lecrur bwt test…hadooiiii,..kepala aku dah makin pening ny…ape lar aku nak jawab japg,,2 jewp yang bermain dk otak aku time 2…pe yang aku study smua lesap….kacauu….
Kyrah…relex sudaaa…trus aku tarik nafas dalam2…fuhhh,..lega….sampailarh kertas soklan kat tangan aku….hah…mampos!!!..pe aku nak jawap ny…soklan ssah…takawal jew lar time 2….maen hentam jewp arr..hahahaaaa….

Soklan 2 ade snang,. Ade susah…..yang byk nyer lukis simbol jewp…adesss,..dh lar aku xhfal semua benda alah 2…pe lagi…maen lukis sesuke hati aku jewp..time ney larh aku terpakse menunjukkan bakat aku…kikikikiki….

Hmmm….aku jawap smua soklan…waahhh…hebat x….baru lecrur 2 taw spe aku…huhuhuhu…..tetibe 10 minit g nak habis…lecrur say “ade sesape bawak nota x??...uke, sye bagi open book”….
Hah…pe lagi,,,terkejut beruk ar….teru s aku bka buku aquw….perhhhh,…tgk soklan yang aku bwt  tadi smua salah,,,,cilake btol…hahahaaaa…..menggelabah aku crik jawapan….akhirnyee….aku berjaya….berjaya meniru semuanye….tapi malangnyer ade yang aku xsmpat nk bwt…mau x nyer…10 minit jewp kowttt…hahahaaaa…tapi aku bersyukur gx ar ade yang boley bwt…sekurang2nyer xlar aku dapat zero markah an…hahahahaaaa….ukr arrr….nak gerak dluw….bubye….SEKIaN!!!!!!




♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH