GENG BLOGGER POLITEKNIK 1 MALAYSIA..

http://www.cute-smiley.com
Hyep semua,..pe khabar,….saya sihat-sihat sahaja…hari ney aku de satu benda yang nak di kongsikan dengan korang semua,…first skali aku nak tnye semua,…korng tahu x pe itu “ GBPIM”…..tahu ke xtahu ney,….cee gtw pe bendanya 2…..haaa.,…mesti semua xtahu kan…..meh sini aku nak gtw,..GBPIM tu adalah geng blogger politeknik 1 malaysia,..sebenarnye aku pown baru taw sal geng ney….2 pown mmber aku yang add aku masuk ke group ney,…best taw law korg masuk group ney,..dengan adanya group ney,…kte boleh menambahkan follower kite dan juga mengetahui cara2 untuk mencantikkan lagi belog kite,…duluw aku punye belog pown bukan cantik sangat….aku xpndai makeover aku punye belog ney,…bila aku dah masuk group ney..aku dah tahu serba sedikit tentang cara2 mencantikkan belog ney…thanx 2 GBP1M….kalau korng nk tahu,…geng ney ade matlamatnye yang tersendiri taw,….jum kte terjah matlamat “GBP1M”:::::::::::::::::::

::mengeratkn hubungan sesama para blogger...

::memupuk semangat perkongsian ilmu....


::menambah bilangan follower korang...


::menyokong semangat 1 MALAYSIA...(berjiwa patriotik pulak...hihihihi )

::menjadikan GBP1M nie terkenal kat seluruh Malaysia...

::menambah kualiti nuffnang anda..!!!..


Semua matlamat ney aku ambik dekat ZF nyer belog..ZF merupakan admin group ney,..matlamat yang dia bwt ney semua ley pakai,..cayalah zf...huhuhuhu.....kalau korg nak tahu lebih byk lagi mengenai group ney,..korng boley tnye zf k..aku nak terng banyak2 pown aku xtw sangat...huhuhuhu....sama2 larh kte menyokong "GBP1M"
Kbaiiii.....
http://www.cute-smiley.com
P/s:::::jum ramai2 kite sertai geng blogger politeknik 1 Malaysia...^_______^



♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH