NAK NANGIS...JANGAN KATA APA...

Adessss…practical test electric circuit hari ny mmg senang glerr ar…aku dapat full mark kowt..hahahaaa…hebat x???...nak taw markah aku bpe???..perhhhh,…kalau aku gtw msti korang terkejut beruk nyerr…cye lar,,,kikikiki…aku dapat zero mark owhh…hahahahaaa…power kn,….
Thanx byk2 ark kt lecrure aku sorg ny….hadoiiiii,…nak jew aku maki2 dye…sikbek arr lecrture aku…law  x daaa  lame daaaaaa….hampeh.!!!!!...bende senang ley jadi susah..padahal nka ukur votan n current jew pown…tgk muke dye trus aku jadi gelabah…hensem2 tapi garang cm singa…huhuhuhuhu…maaf lar yerrr…..

Practical kali ny bwt dalam group…aku group gn mmber aku,..nafizaa……xpe…dye cekang gx…heheheee….bab2 nk pasang litar serah kt aku….taw lar aku nk psang..hahahaa….bab2 kira2 lak aku serah je kt dye….mantap.!!!!..bwt formula sendry kowt..hahahahaaa…..bab 2 arr markah ktorg zero..kikiki..
Ktorg ukur voltage uke daaa…….mai kt current 2 hampeh…hadoiiii,…cmne lar leyh clap….org xgne power supply pown,  ktorg g gne…kak cik, ny pe bnde ny….i say “ function generator…”…haaaahhhhh…..hadoiiii,…clap,.power supply  lar ngek….awat yang bengong sgt aku ny…kn aku da kte,…ble dye tnye aku jewp,..trus gelabah…bakpo lar jadi cm 2….malu tjuh hari, tjuh malam aku kt dye…..naseb baek lar dye xmarah sgt…law x maw nagis aku kt cny….kyrah,…relex sudaaa…..cik  *******jewp pown…hahahahaaaa…

Naseb baek lar aku siap jgk…fuhhh,..lega yang teramat ar time 2….lpas 2 dye smpat lgi berleter kt ktorg,,,kalah mak aku kowt…hahahaaaa….tapi xpe…aku xksah…ny smua untuk mse dpan aku jgk…trima kseh cik *******….uhuhuhuhu8….tapi aku begang gx arr tdi…hadoiiiii,…srik xnk msuk klaz dye daaa…..tapi japg de kuiz lakk…lexxxx arrr…petang ny last…huhuhuhu…

Aku harap sgt2 aku ley lulus subject dye ny…bwt xlulus,…hampeh,  aku kne menghadap muke dye lg…..xsngup kowt…bukan pe,   dye garang sgt…tkowt aku,..nak blja pown ase xsemangat…kikikikiki….
Korg doa2 lar ekk aku ley lepas thap critical ny…amin!!!!!...k lar….t aku cter len…huhuhu…k bai…

kn aku da kte,..aku mmg suke ngis...pantang org mara..pujuk cepat....huhuhuhu...kbai

http://www.cute-smiley.com
♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH