MERDEKA!!!!!!!..



http://www.cute-smiley.com
Assalamualaikum semuanyerrrr…..pe khabar????...huhuhuhuhu…..aku alhamdullillah….sihat saje…..heheheeee,….(asal aku slalu gelak lak ney…adoiiiii,…)….
Mesti korg tertnye2….pehal lak merdeka-merdeka ney…lambat lagi ar nk merdeka,..ney baru bulan bpe…kn2????..heheheeee……lex luw derrr,……bukan merdeka yang 2 larr,,,adoiiiii,……ney merdeka yang laen…..huhuhuhu……

Nak taw something x????......hari ney aku da abeh final exam untuk sem 2 ney,…2 yang merdeka 2…..horeyyyyyy,……2 yang aku xbape nak btoi ckit,….asyik gelak jew…heheheheeee,…..xpe2,,,…best gilerrr kowt,…..ase cm da hilang satu beban yang sngt besar…kikikikikiki…..


Hilang dah satu masalah,…alhamdullillah,…aku bersyukur sangat2….tapi dalam merdeka-merdeka pown aku masih lagi gementar,..nak taw bab pe????.....sal result ar…..entah cmne lar result aku nanti kan,,,,harap gempak larr nowh…..doakan aku yerr,……heheheee….^____^

:::::::::::::::
:::::
:::
ney muka syok masa nk g jawap exam...bukan syok sebAb pa pown,,,,sebab xsabaq nk blik umah jew,,,,heheheeee...^___^


Last exam hari ney iaitu killer subject….waaaa,..tkowt x dengar ayat 2????...semiconductor devices kowt…hahahaaaa,…..tapi tadi aku relex jewp jawap,….tgk2 soklan….waaaaa,…”senang” kowt,..hahahahaaaa…..bley jawap ke x ney????...confius2,,,

Nak taw pe yang jadi semalam sebelum aku jawap exam 2???..huhuhuu…meh kite story cikit…ape???...korng ingat aku xstudy ke???..tgk muka aku ney cm pemalas sangat ke???...adoiiii,....cm muka budak rajin kan???,.,cee tgk betul2..heheheee.....

aku study lar,...giler kalau x stdy,...alamatnye lingkup lar pointer aq sem ney kalau x stdy.....huhuhuhu....aku lar budak yang paling rajin semalam taw x,...maw x nyer....last2 minit baru aku kalut nak study,...sebelum ney relex jew....alarr,...semiconductor jew pown....abeh kuat kena repeat,..lagi pown...kan ade short sem....gilerrrrrrr........aishhhh,...fobia aih sebut perkataan "repeat" 2......sumpah xmow sebut daaaa.....huhuhuhuhuh....

study semiconductor 2 larh perkara yang paling buhsan dalam idup aku,...bagi aku lar kn...,...bukan pe....sepatah ape pown aku xfaham.....masalah betul.....
ehhhh....beh 2 pe yang kau jawap tadi????....aku hentam jelarr derrr,....huhuhuhu...2 lar keje aq,....

ehhh,...tapi korng jgn ingat aku xstdy langsung taw,....ape???...xcaye???...melampau daa ney,....haaaa,..korng tnggu....aku de bukti....jap ekkkk,....cee tgk kt bwah neyyy,....
:::::::::::::::::::
::::::::
::::

::::::::::::::::::
::::::::
::::



haaaa...da tgk...kan aku kata aku study...hehheeee....time ney tgh serabut korg taw x,....yang stdy yang ney pown aku xtw....pe yang aku study semua aku xfaham.....yelar,.....lecrure sibuk berdebat kt depan,...aku sibuk buat taik mata kt belakang,...kan aku xfaham pe satu pown...nah...padan muka aku...waaaaaaa.....~~~~~~

tapi smalam kn aku punye lar menahan mata aku yang terlampau mengantok sgt 2,...almaklumlah,..nama pown exam,...sape lar yang xmau lulus dengan cemerlang kan,...org giler jewp kowt....kikikikiki...
tapi semalam kau study macam xstdy jew...nak taw kenapa?????.......cee tgk bawah lagiii.....

:::::::::::::::::::::
:::::::::::
:::


gara2 novel ney aku xjadi study semalam...stdy pown cm xstdy.......lala azila, nape lar kau bwk novel ney mai poly,..adoiiiiii...kan aku dah angau nak baca novel ney..aku kalau da mula baca 2 mmg xbuley berhenti daaa,,,,huhuhuhuhuh..tapi kn....best kowt novel neyy,....heheheeee,,,,,bagi sesape yang xbaca lagi,..baca2 lar yer,...xrugi taw,...memang best larhhhhhh...huhuhuhuhuhu......

ehem2..buley sambung sal exam tadi kowt...huhuhuhuhu.....walaupun aku pemalas cikit nak study semalam..tapi aku rasa exam tadi cam aku ley bwt jewp.....soklan dye pown senang jgk arrr,......harap2 aku ley lulus subjek ney,..bukan subjek ney jewp...yang laen jgk yerr,,,heheheeee,....sama2lah kite berdoaa,.....amin.!!!!!!....

hmmmmm,...xde pape da kowt,...lepas exam balik umah n bermula lar cuti sem aku,..hak3,.....tapi short sem sedang menanti plak dah,,,adoiiiiii,...trima jelar,,...doakan lar aku lulus semua yerrrr,,,,heheheeeeee,....
k arrrr,....gerak duluw,,,,kbaiiiiiiii......
http://www.cute-smiley.com
p/s:::::::jangan lupe komen yerrrr,...huhuuhuu...^_____^


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH