EXAM MATH.......

http://www.cute-smiley.com
Nak taw x,..hari ney aku da mula exam…final exam kowt,..huhuhuhu,….ney lar subjek yang aku paling suke,…knape???...
Aku pown xtw knapa aku suke sangat subjek mathematics ney,..bagi aku math ney mencabar minda,..sejak sekolah rendah lagi aku suke math,,,,.boleh di katakan smua result exam math aku straight “A”..hehehehee…(bangga seketike)..^_^..
Bagi aku memang math ney senang gler,..kira2 jewp pown….xpyah nak hafal2,..paling susah pown kena ingat formula lar…2 jewp pown…




Tapi mase aku form 5 kn…memang aku benci giler ar yang namenye additional mathematics ney,..sumpah aku benci,..bukan ape,…cikgu 2 da lar ajar xfaham,,pastu suke marah2 lak,…sape lar leyh than kn,..betul x???...subjek 2 lar yang aku rase paling susah time 2..boleyh di katekan xprnah sekali pown aku lulus mase exam..huhuhuhu,…pernah sekali je kowt,..2 pown sebab cikgu 2 buat soalan senang,…nak perli ar 2…mentang2 lar kteorg xreti,..adoiiii,…
http://www.cute-smiley.com

Tapi sebenarnye additional mathematics xlar sesusah yang aku sangkakan pown..bile msuk jewp poli,..aku da bley pham subjek 2,…lowh,..senang gler upenyer,…knape lar duluw aku bengong sgt…aku pown pelik…dulu serius aku cakap aku langsung xfaham sepatah haram pown,,,pe cikgu 2 ajar langsung aku xpham…pe lar ngek sgt aku ny…hadoiii,,,,

Setelah aku mengkaji dan terus mengkaji, akhirnye baru aku taw yg math ney senang…kikikiki….
Sebenarnye bukan ney yang aku nak cte..pe larh…terkeluar tajuk lak…

Aku study sebelum exam 2???
aku boley jawap ke exam tadi???..
aku tdow ke time exam tadi??..
2 lar persoalannye…huhuhuhuhu……..

Stdy 2 jgn duk tnye ar,….pulun gler aku stdy…last2 minit lak 2,…semalam pecah record aku xbuka pown lappy aku ney,..kalau buka pown jp jew…huhuhuhu..
Bangun pagi tadi pown selalunye buka lappy dulu,..tapi sekarang aku da berubah,…bangun tdow terus buka buku kowt,..hahahaaaa….aku berasa bangga..kikikiki…..
Exam tdi perhhhhhh…sonang gler soalan nyer,….cewah,….belagak lar plak minah ney,…bley ke jawap??...mesti lar,..heheheeeee…..bukan aku nak bangga lar an …tapi aku ase aku bley jawap kowt,…bley di katekan senang jgk soalan tdi..harap2 jwapan aku 2 betul lark an…hu3..
Aku tdow ke tadi???..huhuhu….tersengguk2 aku jawap soaln tadi…..bukan tersengguk2 sal ngantok,, tapi sal aku punye lar kusyuk duk jawap….huhuhuhu…excited lar katekan…kikikiki…

Bile masuk je dewan tadi terus aku jadi gelabah,..jantung aku terus berdegup kecang…hati aku mula x tenteram….xtentu hala jadinye,…terus aku ambik tempat…lecrure suh tulis nama n segala maklumat kt kertas jawapan…..mak aiii,…tulisan aku buruk gler time 2,…punye lar gelabah,..berbagai2 jampi serapah aku bace untuk menghilangkan kegelabahan aku,..dan akhirnye, aku berpijak kembali ke dunia yang nyata,…nak jawap exam upenyer,…gelabah macam nak interview mentor plak…hahahahaaa…
Terus aku tengak soalan 2 dan aku terus tersengeh2 macam kerang busuk…senang upenyer…mujur lar senang…alhamdulillah,…bersyukur aku xterhingga time 2,….thnx God,..^_^…
Aku suke aku bley jawap…..Cuma ade 2 soalan jew yang mengelirukan….alhamdulillah…dapat jawap jgk..huhuhuhu….




terima kasih sangat2 dekat lecrure yang ajar aku 2....mis jun....pe yang dye ajar semua aku faham...sayang mis...huhuhuhu,,,,
tahniah jgk kepada kawan2 aku...lala nikiko, fadhilah ismail,nurul angah, cik nurul, farra nurul aen, dan fieza zulfie coz dapat jawap exam tadi...huhuhuhuhuhu....
jgn suke2,...de 3 lagi exam yang kte kena tmpoh....stdy smua,..kikikikiki...
k lar...campai cny jewp yer,.....harap sesape yang nak amex exam 2 dapat jawap lar ekk....
kbaiiiii.......

http://www.cute-smiley.com


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH