AKU NAK MERAJUK DENGAN KAU......:(

YERRR…..memang aku nk merajuk gn kau lar…..puas aty kau,.!!!!!..nak taw knape aku merajuk….tnye diri kau 2,…kau ade jawapannye,,,..
Kenape kau lame da xcontact aku???..kenape lame xmesej aku???,,kenape lame xtnye khabar aku???...aku sihat ke???...aku saket ke???..kau bukan nak ambik kisah kan???..
Kau pentingkan diri kau je…kau xpernah nak ambik taw perasaan aku ney…berhari2 aku tnggu kau….tapi kau bwt dekkk jewp…senyap je….ckit pown aku xtw khabar kau,..kau shat ke???..aku xtw…kenape lar kau bwt perangai mcm ney,…aku xbenci kau,..aku sayang aku,..kenape kau xnk pham…
Kok yer pown kau busy,. Xley ke gtw aku,..aku pown bzy jgk,..tapi aku de mase pkirkan kau,…kau selalu bwt aku rsau taw x???..hari2 aku pikir kau je,..kau pernah ke pkir sal aku….aku ase ckit pown xpernah kn???..kau taw x aku rndu kau…aku perlukan kau mase ney…tapi kau……..hmmmm……
Aku nak merajuk dengan kau,..aku xkire…aku nak kau pujuk aku,,,.aku xksah kau nak pjuk macam mne pown,..aku nk kau pjuk jgk….huhuhuhu,,


Aku xkisah kau nak bagi aku bunga pown…aku ambik jewp…tapi aku nak merajuk lagi dengan kau,..aku xperlukan bunga 2…aku nak kau,,,,2 kau kena taw….aku cdeyy....=(


kau jgn lar pjuk aku mcm 2..nanti kau cair kau taw x...aku xkn izinkan kau sentuh aku smpai lar kte khwin...kau nk x khwin gn aku??...hu3,,pat gtw,,,,^_^
kalau btul2 kau nk pjuk aku,..aku xkn merajuk da...


aku cuma nak kau taw yg aku btul2 syg kau..bile kau da pjuk aku,..aku xmerajuk da,,,aku nka pluk kau...lepas ney kau kne jnjy jgn bwt aku merajuk daa...besnye aku peluk kau..heheheee....galak sebentar..   ^_^


kau ingat x time ny....sweet sgt...aku xkn lupekan smpai bile2 lar...heheheeheee.....2 kau dan aku...aku tdow atas kau,.kau tdow atas aku....ehhh,..korg jgn jelezzz....heheheeee...^_^


ehh..malu lar plak...ko ingat x time ny..heheheeee.....aku mmg suke mnje2 gn kau,..tapi kau jgn ingat aku xmrjuk da gan kau,..aku still majuk taw...kalau kau xnk pjuk aku xnk kwn gn kau....uke???..hu4...


dh lar..kau jgn tgk aku cm 2...sumpah lar aku tergoda..heheheeeee....
comel lar kau ny....2 yg bwt aku terpikat,,,kau jnjy jgn bwt aku merajuk lagi buleyyy????..
aku sayang kau selamanye..huhuhuhuhuhu.......\

I LOVE U DEAR!!!!..
http://www.cute-smiley.com
♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH