SUMPAH!!..AKU NAK MEMILIKI KAU......

http://www.cute-smiley.com
Sumpah lar…aku teringin sangat nak memiliki kau…aku nak sangat belai kau, peluk kau, kucup kau, sayangi kau, kasihi kau..aku nak kau jadi milik aku selamanye…sumpah!!!!.

Mata kau yang cantik, kulit kau yang mulus membuatkan aku terpukau..aku xkre ape pown org nak kte kt aku, aku tetap nak kau..bile aku lihat kau, hati kau tenang, jiwa aku tenteram,,.aku suke tengok kau senyum….sweet sangat..biar org  nak kte aku gler pown,..aku xkisah…memang aku gler…aku glerkan kau..aku glerkan kau pagi, petang, siang dan malam..
Kalaulah kau betol2 jadi milik aku..alangkah bahagianye aku…aku akan jaga kau baik2…tapi blelah smua 2 akan jadi kenyataan…
http://www.cute-smiley.com
Kau memang comel..aku akan pastikan kau jadi milik aku selamanya….hahahahahaaa….;p


Kenape lah tetibe jew aku terpikir macam 2…aku tringin sangat nak memiliki anugerah Allah yang berharga  ini…aku nak memilikinye dengan cara yang halal..dye comel sangat..aku nak dye….aku nak besarkan dye dengan tangan aku sendri..
Ekowt ar korg nak kte ape pown….aku gatal ke,.aku galak ke…aku xksah…aku teringin sangat nk dye panggil aku mama..mama, mama…..mama,,..
Sayang mama, nak peluk mama…mama, adeq sayang mama….waaaa….beznyer….huhuhuhuhu….
Dye pasti jadi milik aku satu hari nanti…Cuma masa je belum tibe…aku muda lagi..banyak perkara lagi yang aku belum bwt…banyak halangan lagi yang perlu aku tempuh..aku nk capai impian aku dlu..aku nak berjaya dalam hidup aku…walaubagaimanepun, kau jgk impian aku…aku pasti memiliki kau…SUMPAH!!!!..

manjenye dye.....comelnye dye....ny baby aku...sape xley amex..uke!!!!!....hahahahah...bye



kau milik aku selamanye...aku tengah bayangkan aku peluk kau...sayang kau..kikikiki..bye!!


hahahaaaa...npe gn aku ny....sesape yang baca entry ny jgn kte pape k....sekadar impian aku je...yelar...sape lar wanita yang xingin memiliki baby kan....aku ase smua msti ade perasaan cm 2...nak jdi seorang ibu...betuii x???..cm 2 jgk aku...xpe,,,da cukup umur..mmg da layak pkir sal sume ny...hihihihihi...k lar,,,sampai cny je..kbai...


http://www.cute-smiley.com

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH