SEHARI SEBELUM FINAL EXAM

http://www.cute-smiley.com
Hyep....nak taw x kisah aku gn mmber2 aku sehari sebelum ktorg final exam,...mesti nk taw kn...huhuhuhu,...


banyak betul dugaan kami mase ney,..hadoiiiii,..nape lar ley jadi cam ney??...sape yang harus di persalahkan dalam hal ney???...family aku ke??..ha,..2 xmgkin,..mak aku anta mesej dekat aku,..akak,.belajar rajin2,.dekat nak exam da ney,,.jgn asyik main je,...lebih kurang cm 2 lar ayat mak aku,...
uke...akak janji belajar rajin2,.mak doakan akak ek.....fuhhh,..de ciri2 anak solehah x??..kikikiki..
tapi, aku xbwt pown sume 2,..mak,..akak mintak maaf..akak malaz..tu lar ayat pasrah aku time ney,...
yelar,...esok nk exam baru tergedix2 nk stdy,...last2 minit lak 2...hadoii...betapa malas nyer aku time 2,....

Tiap2 hari aku tidow lewat sejak stat study week ney,...tapi aku...study kew???..huhuhuhu...cikit2 kowt,...dulu punye lar azam,..stdy week nanti aku nk bwt jadual,,,ade time un9, stdy ekowt subjek, n segala kebende lar,..tapi satu pown xjadi,..hangat2 taik ayam jer,...

tapi dalam hal ney yang harus di persalahkan pengarah poli ney larh,..time2 cm ney lar dye bwt wifi bagi xblock..hadoiiii,....nape x dari dulu jew bwt bagi xblock kan senang...menyusahkan hidup aku betul lar..seronok jew aku un9 time2 cmny,..bwt ape pown xjadi,...bangun tdow pown menghadap lappy ney dluw,,,baru mandi n bwt hal yang lain...
2 lar keje aku....

pe lar aku nk jawap bsok...redha je lar,....
roomate aku pown smua da jadi cm aku,..cm da jadi penyakit yang berjangkit lar plak,,hu3....
penyakit malaz...kikikiki....

nak dijadikan cite tadi aku duk un9,.pstu tetibe jewp de sorg mamat ney chat dgn aku,..aikk,...cm kenal jew,,,,rupa2 bf member aku,..pe hal plak ney...tetibe jew an,...

ehh,..cmne ko tw blog aku ha???...aku punye lar privitekan,...2 lar ayat dye,...
alar,..aku maen2 tekan jewp,..tetibe terjumpe lak blog ko,..naseb2...ayat aku,...gelabah gx time 2,..kikiki...
ko biar btul,..ko janji jgn gtw cpe2 taw termasuk awex aku..malu beb....hak3....
2 lar ayat dye yang paling aku nk tergelak,...bukan nk tergelak,..da gelak pown,,,siap guling2 lagi..hahahahaaa....
hadoii,...xpe2 aku xkn gtw cpe2 nyer....ayat aku nk bagi dye sdap aty ckit,..pdahal sebaliknye....huhuhuhu,,,,
xpe,,,jgn rsau,..mulut aku ney bukannye kepoh sgt,,len arr ko 2,..hehehee....sori yer terkate lak kt ko,...kowt2 lar ko terbace kn,,,huhuhuhu,,,

satu lagi bab2 berfesbuk ney,...kadang2 aku rase malas plak nk berfesbuk ney,,yelar,,,kadang2 mmg best,..kadang2 ase sket aty,..meluat...menyampah aku,..rase cm nk deactive je fesbuk aku 2,...xtaw lar,..de lar plak sorg mamat ney,..suke perasan lar,...ingat aku suke kt dye kowt,..muke nsem,..tapi dengar kte playboy,..xde mase lar aku nk layan,,,bukan taste aku,...huhuhuhu,,,,

hmmm..pe lagi aku nk cte e,,,ase xde pape da kowt,...xpe lar,...aku nk stdy,...t de mase aku cite laen yer....hu3....k baiii...



http://www.cute-smiley.com

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH