POLITEKNIK A.K.A SEKOLAH AKU DULU

tetibe malan ney aku teringat masa zaman2 persekolahan dulu,..
waaa..memang bez,...
peraturan2 dye ketat jugak arr,,
tapi still bwt perangai,..
biase lar budak time 2 kn,...heheee.,

paling bez bile kena rotan gn cikgu sebab:
 pkai stoking kaler2,.
sebab xbwk baju sukan,
 sebab tidow masa cikgu mengajar,...
macam2 lagi arr,...

semua 2 kenangan terindah bagi aku walaupun ia menyakitkan,,,huhuhuhuhu...
zaman itulah zaman yang paling kite xdapat lupekan,..
betul dok???...heheheee..

tapi aku ingat bile da masuk ipt peraturan dye makin longgar,..
tapi hampeh,...same je cm sekolah menengah dulu,...
adoiii,..
kadang aku pown confius ney ipt ke, sekolah,...
peraturan dye sejibik cm sekolah aku dulu ney,..
hmmmmm,,,,,,

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
:::::::::::::
:::


ape yang menbezakan kad balik kampung ipt dengan sekolah,...??
:::kad ipt besorrrr,..
:::kad sekolah kecik....
tapi tetap kene cop warden,..menyusahkan!!!!!!..
::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::
::::::
::

sape na blek kampung cepat beraturr.....ekowt barisan yea adeq2,...yehhh,!!!
:::::::::::::::::::::::
::::::::::
:::

::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::
:::
menyusahkan betul lar ptss ney,...ntah haper2 bwt peraturan cm 2,..
bkan nak mnyenangkn org lagi,...
ingat seratus dua ratus ke org kt ptss ney,...
beribu2 cik oiiii,...
hmmmmm,.....
aku memang ta puas aty,...full stop!!!!!!!!!!!!!!!!..

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

IMPIAN JADI KENYATAAN..AKU BERSYUKUR..=)



Hyep semua,.....pe khabar??...harap semua sihat2 lar yea,...
hari ney aku rasa semangat ckit nak update belog ney,...
sebabnyer aku hepy,..heheheee...

kemarin budak kelaz aku ade bagi taw yg esk aku n empat org yang laen ader perjmpaan...
perjumpaan haper entah,..aku pown xtaw,..
terkejut beruk jgk lar bile org gtw,..
aku sorg jewk budak pmpuan,..
3 org lagi dak laki,....
haaaaa,..sudah!!!!...nak nangiz pown ader,...
ape lar salah aku,....hmmmmm,...

tetibe lak hari ney aku memang xde kelas langsung,...
waaa,..bez gilerrr,...heheheeee,...
yang aku geramnyer  100% aku da siap tetibe lak kelas xde,..
maw xtension....wat penat jew aku siap,...
tapi xkisah arr,....naseb aku n my geng xsempat g kelaz lgi,...
kalau x memang nak kena arr 2 sebab xgtw awal2,...

sebenarnyer bukan yang ney aku nak cite...alamak,. terkeluar tajuk lak,...
okey,..back 2 the story,..

hari ney 14 julai 2011,...pukul 1:05 petang,...
aku ader perjumpaan dekat makmal opto,...
naseb baik ader geng jgk,..
xlar aku kesunyian jalan sorg2,...huhuhuhuhu...

lepas 2 ktorg terus masuk bilik 2,...En. Radhi pown datang arr,....
lepas 2 dia gtw yang ktorg terpilih untuk g LAWATAN KE MELAKA...
yuran hanya RM10
pada 21/7-24/7...
Waa,..terkejut beruk aku bwt kali kedua....hahahaaa...
bakpo lak aku terpilih???..polek2!!!!!..



dia kta ney penghargaan untuk yang menerima AKJ,....
yang aku peliknye AKJ 3.5 pointer ke ats,..
tapi aku dapat cukup2 makan jewk,...
adoiiii...poning2,..
tapi dye kate yang ney KJ yang pilih,...
hahahaaaa,...
(gelak guling)^___________^

cmne arr aku ley terpilih,....tapi aku ber syukur sangat,..
impian aku masa sem 2 dulu menjadi kenyataan...
dulu aku memang tringin sangat nak dapat AKJ,...
xsngka walaupun pointer aku kurang dari 3.5 aku dapat AKJ,...
siap boley lawatan sambil belajarr lagi...
(bangga jugak lar)....heheheheeeee^__^

walaupun tempat 2 aku da pernah pergi,...tapi aku rasa bangga dapat pergi dengan kawan2 yang laen untuk mencari pengalaman baru,...(sape yang xnk g yuran rm10 jer)..hu3

ney yang buat aku semangat nak belajar,...
walaupun subjek untuk sem 3 ney agak killer,..
tapi aku tetap akan usaha bersungguh2,....
aku harap dapat lagi lar g lawatan cmny sem depan...heheheeeee.....




melaka!!!..waiting for me yaaa,...heheheeee,....
ney jew lar aku nk kongsi dengan korg.....kbaiiii....


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

IMPIAN DAN HARAPAN.,,HEE~~

Assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............

haaa,...lama jugak la kan aku xtulis enrty baru ney,...
bukan ape,...aku malas jewk...huhuhuhuhuuu..
 mlam ney mmg aku borinx gler,...xde mende nak buat,,..
nk berfesbuk pown aku da malaz,...hmmmm
dalam entry kali ney aku nak kongsi dengan korang tentang minat aku,..
hahahaaa,...entah ape2 kan,...
saje lar borinx2,...

sebenarnya banyak mende yang aku minat,...
tapi yang ney aku bukan setakat minat jew,..
bahkan aku ingin memilikinya satu hari nanti,...hahahaaaa,...
ape bendenye 2??....
ney dye meh aku nak tunjuk......
jeng......
jeng......
jeng......


haaa,...ney dye....apple ipad dan apple iphone pink n black,...
wow,...idaman masa kini...heheheee....
aku klau dapat yang warna pink 2 pown jadi arrr,...
wow....aku minat gilerr gn bende ny,...hahahaaaa....
bile lar buley dapat kn?...
berangan jelar,..huhuhuhuhuhuhu........
hmmmm,.....kalau xdapat yang ketiga2 kt atas ney pown xpe,.....
aku nak.................



haaaa,..yang ney,...heheheee,...APN ACS007 n blackberry torch....
kalau ley dapat ney kompon xtdow malam aku,...hahahahaaa....
tapi skrunx ney pulus plak kurang,...adoiiiii,......

kite mane lar mmpu nak beli nset mahal2 cm ny,...
kite pakai henset murah jew,...
janji buley call n mesej,....2 pown da cukup baik....
::::::::::::::
::::::::
:::


ney lar peneman aku di saat suka dan duka,....dye bersama aku sebelum aku nk spm...
mak aku yang tlog belikan,,,heheheee,...
ney pown kira naseb taw,...
kalau x jgn harap nak pakai nset cmny,...
igt senang ke nk dapat,...hahahaaa,,,,
penah jugak aku mintak beli nset laen,..tapi ini yang aku dapat....
sony ericsson pown jadi lar yee dokkk....huhuhuhhuuu....

lastly::: ishx,..teringin bebenor ney nak memiliki bende2 kt atas ney,..
sesape nak belikan untuk aku sila komen yeee,..heheheee...

k baiii!!!!!!..

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

SHOOTING KIAH PEKASAM.....=)))

Assalamualaikum......

hyep semua.....i'm back.....heheheee......new entry!!!!!!!!!!!!!!!!!!....
sekian lame xupdate belog......yelar...kan cuti sem.......
belog pown cuti sekali arrr,....g holiday...heheheheeee....


hmmmm,...aku dowk umah susah ckit nk un9,....
ney da msuk poli baru ley un9 24hour...heheheheee.....
hari ney aku da masuk poli pown.......xbest langsung,...hahahahaaaa.........
tapi boleyy arrr,......ramai kwan xlar borinx sgt an....
ney duk umah borinx gilerrrr taow x......
arghhhh,...kekadanf ase tension lak........

tapi still besz bile dowk uma......
heheheeeee.....ley makan byak2,.....
yelarrr....kt poli ney kn mahal.........huhuhuhuhuhuhu......

arhhh...aku xnak cite bab2 poli ney,...TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!1...kahkahkahh.....
tadi lepas daftar semua,....kira da setel semua larrrr.....aku kuar dengan member aku g arau beli barang cikit....
almaklumlah,.....kt poli ney kn mahal,....so da de transpot on je larr....heheheheee.....
g ar gn mak ayah dye,.....
mase ktorg nka blek,,,singgah arr kt pasar tani.....kira dlam kul 12 lebih arrr,....
niat nak beli makanan....tapi..........................
tetibe ktorg ternampak ade org tgah shooting drama kiah pekasammm...
memang bes arr sebab ktorg dapat tgk artis shooting,.....
ney pengalaman pertama aku arrr,.........sebelum ney pown tgk artis biase2 je,...dari jauh...tapi hari ney aku tgk reaallll....maw terbeliak biji mata ney...heheheheeee.....

antara barisan pelakon...........rozita cik wan, ebby yunus, zila bakarin,...tapi yg mamat hensem sorg ney aku xbpe knal sgt arrr,...tapi hensem gilerrr....huhuhuhuhu.....

sambil2 tgk diorg shooting sempat lagi ktorg amex gmbar.....bez gilerr...heheheheee....

jum terjahhhh....hahahahaaaa....^__________^

::::::::::::::::::::::;
::::::::::
::
::::::::::
:::








sye gn rozita cik wan..heheheee






segak ann.......ramping kowt pinggang dye,,,hu2

haaaa.....da tgk ke??/...heheheeee......

aku xnk cte pnjang2 arr,.....walaupun aku malaz blek poli hari ney aku aku epy...kikikikiki(da jmpe artis)...
hahahahaaaa.....
jgn lupe komen aw,...daaaaaaa........

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

I LOVE BLOG CIK KYRAH