HANG OUT..LALALALALAAAAA....^_^

http://www.cute-smiley.com
ASSALAMUALAIKUM……

Jgn jgn xjawap….hu2…pe khabar semua…harap sihat lar nowh di samping org tersayang,…aku????...sihat wa’afiat….xpernah pown saket..alhamdulillah,…aku bersyukur sebab aku susah sikit nk sket..huhuhuhu…..
Hari ney aku cdey sangat taw…nk taw npe???...sebab kawan beak aku da balik n9…waaaa.,…tinggal aku sorg2 kt kamsis ney,…malam ney tidow sorg lar aku yer,…ade sesape nk teman ke???,,,,sila angkat tangan…waaa,…ramainye…xpyah2…hahahahaaaa,….

Xde ar,..ramai g member aku yang xblik,..ade jgk org nk teman aku yer..heheheheheeee…..
Tadi aku kuar g kangar teman mmber aku 2 lar,…teman dye balik,,,,lagipun aku memang de hal nak bwt..so xpelar,…walaupun  tengah pokai sekarang ney,…tapi aku still keluar lagi…bukan pe,…borinx gilar duk kt PTSS (pusat tahanan siswa siswi) ney,…huhuhuhu….

Ptg jgk arr ktorg kluar,..kluar 4 org jewp…yang sorg g xnk kuar,…duit xde ktenye…padahal tgh bergayut dengan pakwe,..untung lar dapat call free,…bezday dye,…EPY BFDAY FIEZA ZULFIE….HEHEHEHEEE,,,^_^

Sampai je kangar,..tempat pertana yang ktorg tuju adalah…jenjejeng,……….”KEDAI MAKAN”……
Adoiii,…aku betul2 lapar tahap gaban arr time 2…..dari atas teksi lagi macam2 lagu dh berkerongcong dalam perut aku ney,..nak lagu pe,,,semua ade…huhuhuhuhu….

:::::::::::::
:::::::
::




Terus masuk kedai makan 2….pekena lak keow teaw goreng dengan laici kang,…perrrhhhhh,…sedap hingga menjilat jari,…heheheee….sebenarnye lame da ngidam nak makan laici kang,…lame da x makan,..akhirnye hajat aku tercapai jgk,…alhamdulillah,….rezeki namenye 2…aku bantai smua....huhuhuhuhu……

::::::::::
:::::
:::

:::::::::::::::::
:::::::
:::

berselera sungguh aku makan...sempat posing lagi 2..heheheee...

::::::::::::::::::::
::::::::::::
::::
oittt...macek..,..mkan dluw,...mesej je tw yer,...2 lar lala nikiko....
xabeh2 mesej dengan cek abg...huhuhuhuhu.....

:::::::::::::::::::
:::::::::::
::::

aiii,..mak ngah....duk cari pew 2...huhuhuhu....^_^
::::::::::::::::
::::::::
::
macek( Fadhilah ismaail )....da abeh makan baru nak bagi kt org....buruknye perangai..heheheee....
pape pown..laici kang terbaik arrrr...kn2...heheheeeee.....^_^

lepas makan2 ktorg pown g lar anta member aku ney kt station bas....dye nak blek da,,,,

::::::::::::::::::::
:::::::::
::::
:::::::::::::::::::::
::::::::::::
:::::
xmaw ngis2 meh,...takecare taw cyunx...huhuhuhu.....saat2 member aku nak blik ney,...sedih kowt....pape pown aku doakan ko selamat sampai k...aku sayang ko taw...t kte jmpe lgi...^_^
:::::::::::::::::::::::
:::::::::::::
:::::
ehh...si lala ney,...org nak nek bas dh dye yang sibukk...adoiii..huhuhuhu....
babai fadhilah ismail....

hmmmm,..dila da blik...kte bile lagi....lambat lagi kowt...adoiiii,.....mase antaq dila 2 nk jew aku nek bas blik umah aku..huhuhuhu....xsabar da ny........
best gx arr hari ney,...leyh aku hilangkan tension aku,...huhuhuhuhu...
k arr...xde pape da kowt,...t kte cite laen ekkk...
http://www.cute-smiley.com
babaiiiiii semua......^__________^

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH