MALAM YANG MEMBUHSANKAN


Melati kuntum tumbuh melata,
Sayang merbah di pohon cemara;
Assalamualaikum mulanya kata,
Saya sembah pembuka bicara…
http://www.cute-smiley.com
Amboi2..berpantun-pantun pulak..huhuhu…ape salahnye kalau entry kali ney saya nk berpantun2 kn….

Saya???...pelik jew dengar..hehehehee…aku kau lar senang yer…
Aku sebenarnye tengah borinx thap cipan ney,…xtaw lar nak bwt pew skrunx ney,..sesape de idea ley kongsi2,….huhuhu…study????....malaz lar,…tadi aku da stdy…xboley msuk otak da arr…tepu da ney bak kte puan azrini,.lecrure aku,,.dye ajar semiconductor device,..killer subject…hehehehee….maw xkillernyer,…ajar pown aku xpham,…msuk kelas dye keje tdow jewp….kikikikii…(macam ne nk pham kn…)

Sebenarnye bukan tu yang aku nak cte,,,nape bley msuk topic 2 lak….korg ar punye psal ney..hehehehe…

Aku pown xtw da nak cte pe….hidup aku same je hari2,..2 mase duk poly lark n…duk umah laen…kalau duk umah aku keje berjalan jew,..hehehehe…duk umah slalu pown borinx jgk…xtaw nk bwt pew…family sibuk…aku duk sorg2 kt umah…dh macam tunggul kayu,..baek jalan2…hehehehee…
Ehh…pew lak ley cte sal aku duk umah ney,..hadoiii,….aku nk cte sal aku sebagai student sem 2 kt poli aku ney,…huhuhu….duluw mase sem satu belajar uke lagi,..bile da msuk sem 2 ney,..aku macam xbley nk bwk,..rasa aku byk main kowt sem ney,…bukan men pew pown….berfesbuk arr,….slalu jew….smpai pelajaran aku pown terabai,..
http://www.cute-smiley.com

Sem 2 ney nk kte senang memang aku tpuw ar,…susah jgk..subjek pown lagi susah,..lecrure pown garang2…hehehee….tapi xlar garang mne pown..skrunx da dekat nak final exam,…aku still lagi byk main….pe  lar nak jadi dengan aku ney,..hadoiii,..pengaruh mukabuku ar ney,…banyak syaitan betul yang duk menghasut aku…nak je aku bwt jampi serapah aku,..biar aku rajin sikit…heheheee…..
Haissshh,..jangan caye…kufarat(kurafat) semua 2…huhuhuh….

Aku rasa study pown xmcam stdy…pe pown xmsuk…
Nak taw x pB aku untuk sem 2 ney bpe,…hadoiii,…teruk…malu nak gtw….tapi de satu subjek ney,..lecrure 2 memang xadil betul,..markah dak2 pmpuan kelas aku smua ckit,..bile budak laki,..perhhh,….meletop,…ney yang aku panas gler  ney,…xadil arr lecrure uww,…pilih kasih,…mentang2 lar kami pempuan..bab2 elektrik ney mmg kurang cikit,..tapui ktorg leyy belajar….menyampah glerr ar,…ad ear dak laki kelas aku sorg ney,..slalu xdtg kelas,..kalau dtg pown msti  lewat…tetibe jew markah dye lagi meletop pada aku,…cmne lak ley jadi cm 2,..lab aku rsa smua bwt sme jewp….segala kuiz,.test aku ase smua pown same jewp,..pe yang xkena,..aku punye lar duk bermain mata gn lecrure 2,..dapat markah ckit jgk…hadoiiii,…pape pown aku harap subjek lecture 2 aku dapat lulus pown jadi lar,…amin,!!!!...mintak simpang malaikat 44 aku nk repeat subjek 2,…huhuhuhu….


http://www.cute-smiley.com

Korg nak taw ke markah aku 2..hehehee…laen kali jelar ekk…kikikiki…malu sih nak gtaw korg….abaikan jewp.heheheee….^_^
Nak di jadikan cite mungkin aku aku bwt short sem  untuk sem ney,..kalau di ekutkan hati aku malas nk bwt,…di sebabkan ade beberapa subjek yang aku xbape yakin aku bley bwt, terpakse lar ambik short sem…lagipun duk umah xbwt ape,…dekat 2bulan jugak lark an cuti sem,..xrugi pown kalau aku ambik..huhuhuhu,…
Time skolwlah dluw memang tringin sangat nak msuk ipt,..seronok bile aku tengok kak aku da abeh belajar,..ase cm cepat je aku nk abeh belajar,..rupa2nye lagi susah masuk ipt ney,…banyak dugaan tang aku kena tmpoh,..susah sebenarnye jadi aku ney,..heheheheee….pape pown aku harap aku leyh tempoh smau dugaan ney,..korg smua doakan aku yer,….sampai di sini jelar,…t aku cte lagi..huhuhuhu….
PERGI KEDAI BELI CABAI,..
K BAIII….HUHUHUHUU….



http://www.cute-smiley.com

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH