TENSION + SAKET GIGI

Aku tulis entry ny time aku tengah tension…dah lar aku sket gigi…hadoiiii, nk je aku cabut skrunx gigi ney…si dye lak xmesej pown…cdey sgt2…semalam kte xde kerdit, hari ny nak toup..tapi xmesej pown….npe gn dye????..dye da benci aku ke???..nampak sangat dye nak jauhkan dri dari aku..pe salah aku kt dye???..hmmmmmm…..hanya dye je ley jawap smua persoalan ny….

Npe lar sume laki cmny…kte baru nak sayang dye..dye bwt hal….hadoiiii,..xkapel lagi bgus lar..kalau bleyh aku nk sgt belajar lupekan dye..tapi 2 lar perkara yang paling aku benci…melupekan orang yang kte sayang…oh no!!!!!....i can’t do it!!!...oh my God…..help me!!!!..

Nape lar aku ase tension sangat malam ny…..xpnah pown ase sebuhsan ny..da lar esok de practical test, pastu kuiz lak…study pown x lagi ny…ishx, pe lar aku nak jawap esok…hmmmm…..
Yang gigi ney pown…time ny jgak lar dyee nak bwt hal…sket lar oiiii,…xley ke time aku da abeh exam baru kau sket…siot btoiii lar..nanti bled a abeh exam, tau lar aku nak kejekan aku,,,,aku nak cabut kau…hahahahaaa….baru padan muka kau…biar lar org nak kte aku xde gigi pown…kikikiki….sabar je lar…eso kalau kau bwt hal lagi…esok jgk aku kejekan kau…gigi oooo gigi……….tolong lar jangan bwt hal lagi uke….!!!!!!..

Aku rindu dye….npe dye xnak pham aku????...miss him damn much.!!!!!!!..tolong lar bagi aku idea cmne nk hilangkan rindu pada c dye….aku tension gler arr……

Aku nk lupekan dye….cmne???..tapi aku xsngup arr….aku da mula sayang dye….bile aku da sayang seseorang 2, susah aku nk ptah blek,,..aku akan sentiase sayang dye je…aku xtw lar pe kne gn aku ny…

Susah aku nak trima laki laen, bile hati aku dah terikat kt dye….aku nak dye je…..plezzzz…aku xnk keciwa lagi….aku tahu cinta bukan segala2 bwt mase ny…tapi aku xley jgk halang cinta lam dri aku ny…oh Tuhan..tolong aku….aku nak buang sume perasaan 2….aku xsngup lagi nak hadapi semua ny…kalu bley aku nak je bagi hilang smua ingtan aku ny..biar aku lupe smua pown xpe…biar aku xxingt spe kecuali family aku…
Sampai sny sjelah..t pape aku kongsi lagi….tension xabeh2 lagi ny..huhuhuhu…..kbai

http://www.cute-smiley.com
♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH