BILA POKKE DAH MENGAMUK.!!!!!!...



http://www.cute-smiley.com
BILA POKKE DAH MENGAMUK…….!!!!!!..

Pe kebenda tah tajuk entry aku kali ney…memang xmsuk akal lansung…bila poke da mengamuk,…tunggu pe lagi..lari2 arrr…..pokke 2 taw ke nk mengamuk…jalan pown terkedek-kedek….de hati nak mengamuk….lantak kau larh pokke….huhuhuhu….


Lam entry kali ney xde kena mengena dgn pokke pown…sje jew wa bikin panas entry kali ney,..lain dari yang lain….bukan pokke 2 yang nak mengamuk sekarang ney,..aku yang nk  mengamuk…adoiiiii,….

Semenjak dua menjak ney lar,..bukan aku nak kte arr kn………aku memang betul2 pokaiiiiii arrr,…bukan pokke okey…kalau ujung2 sem ney kan msti aku pokaii gler ar,…sem lepas pown cm 2 jgk,..2 lar pasai aku nak mengamuk ney,…ade sesape nk sponser makan kat aku sila komen entry ney k,…kerjasama anda amatlah saya harapkan,…::::AYAT SIMPATI::::

*****
***
**

Duit2 dimana kau duit…duit2….i need u lar………come here my dear….adoiiiii,….nak duit.!!!!!!!...hah,..padan muka……sop2…sop2..=(  :::sedih:::

Nak makan pown xdk ney,….terpaksa lar aku berdiet……diet pe kebenda…aku mmg dh slim pown…kikikikikiki…..Cuma masalahnye xckup duit je nk makan….byk hari gk ar aku kne duk kamsis ney,..
2 arr,…duluw ade duit joli sana,..joli cny,…enjoy sna,..enjoy sny,..kan da susah…..roti kering zaman tok nek moyang aku jgk yang byk berjasa…..xdak duit makan roti jaaa….untung lar ada jgk kn benda yang boleyh di makan…kalau x mati bebuluran larh aku kt sni…..aissshhhh….

Bila dah jadi mcam ney bqu nak menyesal,…awatlah aku ngek sangat,…duluw xmaw simpan duit….xmw berjimat cermat,..sekarang  ney nangis ayaq mata darah sekali pown xde lar ngek.!!!!!!!!!!!!!..

:::::AZAM UNTUK SEM DEPAN:::::

# berjanji akan sentiasa berjimat cermat, xmaw boros sangat, …

# berjanji akan menggunakan duit ptptn dan duit yang mak bapak aku bagi dengan sebaik-baiknya..

# berjanji tidak akan membeli barangan yang tidak ada dalam senarai keperluan seorang student,,.

berjanji tidak akan berjoli-joli,.berenjoy-enjoy . berfoya-foya sesuka hati…

# berjanji tidak akan pergi melancong ke tempat-tempat yang tidak sepatutnya..

# berjanji tidak akan menghabiskan duit lagi,,,,,,,

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::
Haaaa,…cmne dengan semua azam aku 2,…cukup……serius aku nak bwt semua benda 2…….xmaw boros da….caye larrr,….waaaa.,..begitu bersemangat,….xbwt semua 2 ciap kau…hahahahahahaaa….

http://www.cute-smiley.com
P/S:::: JANGAN LAR KORG JADI CM AKU NEY YERR,....ADE DUIT BANYAK 2 INGAT,..SIMPAN...JGN BOROS SANGAT,,,HUHUHUHU....K LARH BAIII,....


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH