AKU SILAP.....


Aku tlis enty ney mase aku tgah cdeyy sangat2…xthan…nak nangis sepuas2nyer malam ney,…xpe…aku da pernah rase pown perasaan cm ney,..byak kali da…aku da masak dengan smua ney,..tapi aku xkuat daa,…aku nak nagis jgk…tolong jgn kte pe k…aku mmang suke ngis…maaf,,!!!!!

Malam ney aku xley nk tdow…kenape???...aku pown xpsti,..aku xley trima smua ney,..aku xkuat,…..Ya, Tuhan,..tolong aku,..kalau lupuskan smua ney dalam ingatan aku,..tolong kuatkan iman aku,..tabahkan hati aku,..aku xkuat da….
Aku tahu aku xsepatutnye berperasaan cm ney dekat kau,..aku xpatut smpan perasaan dekat kau,..bodoh kan aku ney,..org xnk aku yng terhegeh2,..msti kau kite aku ney pmpuan yang xde maruah kn,…ahhhh,…aku silap….kau xkte pape pown, aku yang lebih2,,,huhuhuhuhu…
Trima kasih sebab tgur aku,…aku mmg da agak da smua ney akan berlaku,..cara kau pown aku da thu,…xpe aku xksah,…aku mmang selalu di permainkan macam ney,..aku yang bodoh…silap aku.!!!!!

Cikit pown aku xmarah kau,..aku suke kau berterus terang cam ney,..tapi kau lambat,..aku kecewa dengan kau,…tapi xpe…aku maafkan kau,..bukan silap kau pown,,,silap aku……aku mintak maaf….
Lepas ney kalau bley aku tak nak kau cari aku lagi,…biarkan aku sendirian,..mungkin 2 lebih baik,..tapi bukan bermakne aku benci kau,..cikit pown x,..kau kawan aku smpai ble2,..aku cuma nak tenangkan hati aku,..semua ney ambil mase yang lame..harap kau faham aku,..aku memang cm ney,..kalau aku da sayang seseorang 2,..susah aku nk lpe…nak lupe smua ney pown kne ambil mase,..hrap kau faham….jangan cari aku lagi…….

Aku da maafkan smua kesalahan kau dekat aku..aku halalkan smua yang aku bagi kt kau,..yelar,..da bagi xkn nak amek blek,..huhuhuhu,…

Alarr,..kau simpan jew smau 2,…tanda persahabatan kite ok,,..
Aku harap kau bhagia lepas ney,..bahagia dengan org yang kau saying,..kau doa2 jelar aku dapat jmpe jodoh aku,..huhuhuhu….
Aku xsedih pown..aku kuat lagi,…tapi kalau aku nangis jgn kte pape ekkk……kbai….wasalam…..^_^


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH