SEJARAH BLOG AKU


Hari ney aku bgn awal…pkul 11 kowt..haa???..awal pe nyer…matahari tegak atas kepala baru nak bgn, 2 lar ayat mak aku time nk kejutkan aku, law kt umah time2 cmny lar baru aku bangun..awal kn???..hak3..
Bile mata aku dah terbuka 2, perkara pertama yang aku akan ingat, trus bangun, cuci2 mka, buka ladtop. Un9 sebentar..huhuhu..pastu breakfast (breakfast ke lunch, lantak ar)..2 lar perkara pertama yang aku akan bwt..mandi 2 belakang kira..tapi jangan ingat aku x mndi lak..

Time2 cmny lar seronok mengedit blog…nak taw knapa??..wifi laju time2 cmny,..tetibe jewp hari ney wifi xblock..2 yang bezs…laju je aku tekan,,,xsmpat nak tekan lagi kuar dah….begitu pantasnye wifi kt sini…entah mimpi ape pengarah bagi wifi xblock..sebelum ney tunggu berjanggut dulu baru leyh un9,,hadoiiiii,,,,,penat aku…almaklumlah nak beli beruk band pown xmampu…ade wifi poly pown kira da cukup bagus..huhuhuhh….

Hari ney aku xun9,..juz menulis entry ney jewp…nak taw knapa??..aku da deactive fesbuk aku…hadoiiii,..kadang2 tension aku dengan yang namenyer fesbuk ney..macam2 masalah yang aku dapat,..saket hati aku bile bka fesbuk…xde fesbuk lagi bagus lar…xlar aku leka sangat dengan dunia khayalan tu…tambah plak dah dekat nak exam ny…
Skrunx ney aku bz dengan memperbagaikan koleksi entry aku..hak3…bukan bz study pown…nak taw x kisah atau sejarah penubuhan blog aku…meh aku citekan…

Tersebutlah kisah aku terbaca entry sorg cik kak ney…entry cik kak ney mmber aku yang tunjukkan,,,time ney  ktorg ade krisis masalah kekeluargaan ckit..almaklumlah banyak org xpuas hati dengan kami…2 pown jadi isu jgk..bile aku baca jewp entry 2 berasap2 telinga aku,. Bukan pedas,  tapi geram, saket hati…bleyh di katekan berbagai2 ayat yang xsepatutnye keluar dari mulut aku time 2..bertambah lar dosa aku time 2..
Di maki2nyer kawan aku yang sorg ney time 2..( bukan aku yang maki, cik kak 2 yang mkai2 member aku)..hadoiiiiii….tapi aku sabar je lar….org punye blog, kte nk kte pe lgi..lantak ko larh cik kak oiii…aku seket pown xksah…asalkan ko bahagia…untunglar org ade blog, ley maki2 org,,,,2 lar ayat pasrah aku…

Hah, pe lagi…terus g kat ladtop aku,,,
Weyh,.cena nak bwt blog ar…cam bes jewp..hak2…kuno aku xtaw pape pown time 2…alarh,..member2 aku pown pakat2 xtaw…hah, pe lagi…maen bwt jewp larh..aku men  tekan jewp…tuup2, jadi…alhamdulillah,,,,siap jgk blog aku akhirnye…walaupum xsecantik blog sesape yang cantik 2…tapi xpe larh..ade jgk blog..hak3…













ney larh blog aku yang xcantik 2...huhuhu
Aku ney xpandai bercerita, kat blog aku ney pown aku xtaw nk tulis ape…hadoiii,..mengarut sebentar lah…lama jugak aku belajar membwt blog ney…xlar sampai bertahun2,..berhari2 jewp…akhirnya aku pandai berblog2 ny…walaweyyyy…bangga seketika,,,..xcantik pown lantak arrhhhh…yang penting entrynyerrr..huhuhuhuhu……dah lar wey,. Aku nk mandy lak…k bye…

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH