Bye PTSS

Tak sangka dah sem 6, dah umur 21 tahun, tapi aku rasa macam baru semalam je masuk poli..cepat kan masa berlalu..pejam celik, pejam celik, ehhhh, dah habis study..tak percaya :( 

Hari last dekat poli merupakan hari terakhir final exam untuk DTK..Cmos design will kill me, killer subject okey..malam before exam dah macam orang gila aku study, tapi dalam kepala aku still ingat nak balik rumah and then nak pergi berJIMBA dengan kengkawan..seriusly study tak masuk satu pun dalam kepala otak ni... 

Before jawab exam, kitorang geng perempuan pergi hantar fail dekat our PA..Alang-alang nak pergi jabatan so kitorang suggest nak bersalam-salaman la dengan lecrur yang pernah ajar kami..Rasa sebak sangat bila dah jumpa lecrur..Rasa tak sanggup nak berpisah.. :(


Nanti mesti rindu kat tempat ny, 3 tahun naik turun tangga dekat sini..:(


JKE the best :)



With my lecturer, miss farhana, I always miss u  cik ♥ 


Nie la kawan2 aku selama 3 tahun kat PTSS, Kawan ketika suka dan duka, Aku sayang hampa semua :)



Bye PTSS,  :) 

#Hope our result gempak, Amin!! :)

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH