Baby si gigi dua

Hari nie mak ayah ajak p kenduri dekat kuala kedah, sepupu la kot aku pun xpasti..hehe..lepas g kenduri mak ajak g rumah sepupu pulak, mana tak nyer, dah lama tak p..so masa free nie nak nak p melawat sanak saudara :)

Sampai je kat rumah sepupu, mak tanya, dekat dalam bekas tu ada apa?. tengok macam ada something bergerak2. warna hitam and pink, ada jugak warna campur2..hehe.. Lepas tu sepupu aku kata tu anak arnab  laa... Alahai, terkejut aku..Nampak macam anak tikus jee.. Kecik lagi baru 3 hari.. OMG!! OMG!! Aku yang excited terlebih..hehe.. Actually first time aku tengok anak arnab nie, before nie pun duk tengok bapak arnab je, tak sangka hari nie boleh tengok anak dia..so cute!! ada 7 ekor..Biasa la rumah aku tak bela arnab..hehe :D


Cuba kira ada berapa ekor ? :D


Aumm, agak geli tapi tahan je :D


Ini adek mak anak arnab tu, sepupu aku yang kata..mak dia tak dapat di kesan..hehe :)

Tertempek muka sendiri pulak!! Senyum sokmo :)


#Hari ini aku di gemparkan dengan berita yang sangat menyedihkan, tok aku masuk wad, Kawan2 doakan tok aku cepat sembuh k..Amin!! :)


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH