Overnight with DTK B

Before balik hari tu kitorang pergi jalan2 dengan kawan-kawan, yelakan, last day dengan kawan2, mesti nak ada kenangan, Kitorang just lepak2 area kedah dan perlis je..yang duk jauh tu nanti mesti susah nak mai perlis/kedah dah, so kitorang suggest lepak area sini je, :)..



Nie last first tempat yang kitorang terjah dulu, main bowling dengan kawan2 memang best, satu kelas kot, dalam 20 orang lebih, .. Btw best sangat :)


Gambar tak clear, :D



Lepas main bowling kitorang terus pergi makan kat area alor setar jugak..Lepas tu terus balik perlis, lepak dekat kuala perlis, sembang2 sampai ke subuh,..


Kami sampai poli dalm pukul 8 lebih, lepas tu terus berkumpul dekat parking kereta student, time ny sedih sangat, daripada mengantuk sangat, terus tak mengantuk..Sedih sangat sebab dah nak berpisah.. :(

( Kawan-kawan, aku nak korang tahu yang korang la kawan yang paling best.. Tak sanggup sangat nak berpisah dengan korang, korang baik sangat.. Thanks kepada semua sebab sudi kawan dengan aku sepanjang 3 tahun ni, Mintak maaf kalau aku ada buat salah dengan korang, halalkan makan minum aku, kot ada barang yang aku terambik tolong halalkan ..:Lepas ny mesti rindu nak sembang, bergelak tawa dengn korang, mesti rindu nak buat assignment last minit sama2, mesti rindu nak bergosip sama-sama, :( Apa-apa pun aku doakan korang berjaya dunia akhirat, Amin!!.. Aku harap korang tak lupa aku, :) ..Selamat tinggal kawan-kawa..I will miss you all  :) )


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH