Result Sem Akhir

Hari nie 28/5/2013, iaitu hari selasa hari yang aku nanti-nantikan !!. Penantian itu memang satu penyiksaan, tapi setelah itu ia bertukar menjadi penyiksaan yang bergitu mengembirakan. Ohyeaahh!!. Pagi tadi punya la bangun awal semata-mata nak check result exam, punya la tunggu, tengok kat fb xde sorang pun yang post pasal result, ok fine!! maybe tak keluar lagi , lepas tu siap-siap la nak pegi pasar tani dengan kak sepupu .. sementara nak tunggu result kuar :)

Lepas tu dalam pukul 10 lebih, tunggu punya tunggu ada yang bagitau yang result dah boleh check, Ohyeah!!. Excited la aku nie.. Buka punya buka xboleh2 pun, banyak kali kot reload tapi still xboleh.. Time tu rasa macam dah give up :( , sedih sangat xboleh nak tengok result lagi, system down ! Ok fine!! bukan saja penantian satu penyiksaan, tapi link tu pun buat aku tersiksa . . -,-

Reload punya reload, naik kebas tangan aku nie, FINALLY !! Saat yang aku tunggu-tunggu.. Ya Allah, tanjat gegurl, betul ke result aku nie ?. First bila result dah boleh buka aku akan tengok dekat status dulu, lulus semua ke tak ? Alhamdulillah lulus semua :) , lepastu baru la aku tengok pointer. Alhamdulillah sekali lagi, Pointer aku memang tak di sangka2.. Penantian selama 3 tahun, 6 sem, akhirnya membuahkan hasil.. Last sem pulak tu, merasa jugak aku akhirnya !!. Tak sangka pulak dapat pointer macam tu. Alhamdulillah syukur Ya Allah :) .. 


(Sila klik untuk lihat lebih jelas )
Hehe, sory terpaksa hilangkan yang tak berkenaan, tengok pointer je k ? :D
Alhamdulillah dapat merasa AKJ sem nie :). Maka dengan ini, rasmilah aku tamat pengajiaan dan memperoleh segulung diploma, Alhamdulillah :)

10 orang budak kelas aku dapat AKJ.. Tahniah kawan2, rasa semua lulus kot, so boleh la kita konvo sesama, serius tak sabar, tapi lambat lagi, tahun depan ..huhu, nie satu lagi penantian..hehe.. Apa-apa pun tahniah kepada semua, to semua lecturer yang telah mengajar saya selama nie, terima kasih sangat-sangat, jasa Tuan/ Puan/Cik/Encik amat saya hargai, kepada family yang banyak mengokong, terima kasih sangat-sangat.. Tak lupa jugak kepada semua kawan-kawan especially kawan-kawan kelas, terima kasih sangat-sangat sebab banyak membantu aku..:)

SELAMAT MAJU JAYA SEMUA :) 
SEKIAN !!

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH