Jom Exchange Banner..^__^

hyep semua...jom kita exchange banner..:) huhuhu, Actually kyrah baru je buat banner kt blog kyrah..
alang dah buat tu nak promote jap ea..hehe...
ppstttt, pssttt, jap hampa kami nak bisik kt hampa nih...
*kami baru belajar wat banner.. hehehe
cari punya cari baru kami taw camna nak buat banner..ni pn tengok tutorial..huhuhu..
yang penting banner kyrah dah siap..tapi tak la cantik cam banner2 korang kan..hhmmm.
kyrah xpandai nak buat laa...tapi kyrah nak cuba belajar lagi...huhu...
meh tengok bawah nih banner kyrah... simple je, xcantik pong.. ^___^


http://princesskyra0110.blogspot.com

nih hah, promote cikit naa....hehehe...

okeyy,  that all for todayy...kbai..^__^

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

1 comment:

  1. putry done folow putry.. folow me back kay

    www.putryain.com

    ReplyDelete

I LOVE BLOG CIK KYRAH