MENJELANG RAYA::saket mata cmne na raye???!!..:(

Elllooowwww guyz...
wow,..lame ta update blog mehh,..
terasa na menulis lak mlm ney,..
maklumlah borinx sgt,...ta de keje na bwt,..

sejuk gilerr ar malam ney,..
mau xnyerr,..hari2 ujan,...kdg2 2 campai xbenti,..
na kuar g ane2 pown ssah,...
dalam perancangan esok hri last puase nak kuar g bli persiapan raya,..
xtw lar jadi ke x..huhuhuhu..
hope jadi lar k,...
hhhmmmmm,...
tapi still xde semngat arr na raye,..
nak taw knape??...
hurmmmm,..mata saiya saket,...bengkak taw,....
cmne na rayerrr??.....cdeyyhh sgt,...terbatal lar niat saya na shooting di pagi raye nnti,..
ohhh,..no!!!!!!..
cdeyyyhhh...sop2.... :'((
harap korg semua ley doakan sye cpat smbuh k,...
na rayerr!!!!..hu3...
sya na upload gambar tp tkowt korg seram lak tgk mata saiya,..he3..
xtunjuk pown xpe k,..huhuhuhuhuuu...
tapi saya ase msti xsmpat sembuh sebelum raya,..
lagi 2 hari je ny,..
hmmmmmmmm,...sabar jelarh......
kalau korg tgk msti korg terkejut,..
ta pnah pown saya sket mata smpai cmny,..
bengkak besarrr,......
saya na kelip2 mata pown susah,..
tmbah g na tdow..menyiksakan aww,.....hmmmmm....
hope akan sembuh cpat arrr,....amin!!!!..
2 jerk untuk entry kali ney,....
na taw sal raye tggu esk ekk??...
heheheheheheee...
kbaiii,,......
from:::::dak saket mata..^_^..ngeeeee..:p
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::
::
na balek mata saya yg ney buleyy???...
sop2,.. :'((
cdeyyyhh,...
hope cpat sembuh mataku,...:)


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH