MENJELANG RAMADHAN:: BAHAGIAN 1



Haiii,...assalamualaikum semua,...
wah3,....baca je tajuk entry kali ney da macam cerita animasi upin dan ipin,..
tapi ney bkan belog upin n ipin yer,,,harap maklum!!!..hu3..

alhamdulillah, akhirnya bulan  yang setiap umat islam nantikan akhirnya tiba...
bulan ramadhan adalah bulan yang penuh dengan keberkatan,..
camne kawan2...bez x bile tiba bulan ramadhan ney,..

hah, msti lar bez kn,..
bulan ramadhan ney lar masa kita nk kumpul pahala banyak2,..kn2??...hehehee..

tapi kan, bulan ramadhan tahun ney bagi aku memang bez lar kn,..
tapi satu je yang xbez,..
aku terpaksa menghabiskan puasa2 aku di poli,..
OMG!!!!!..
ney lar perkara yang paling aku benci,..
bayangkan lar,..hari first puasa pown dah kena buka kat poli,..
2 lar yang buat aku sempot sikit,..
bukan pe kan,..
biasa lar kalau hari first puasa ney mesti arr nak berbuka dgn family,.kn2??..
betoiii dokkk??.....huhuhu,,,,,
yang paling menyedihkan sekali sahur pagi tadi xsempat nak makan pape,..
seteguk air pown xsempat,..adoiiii,...
kalau kat umah mak tolong kejutkan,,
ney kat poli, sape nak kejut,..
pandai2 lar bangun sendiri,..
huhuhuhu,...

tapi xpelar,...aku redha je,...
tapi tiap2 minggu wajib kena blek rumah,..heheheee,...

uke3,..anyway,  aku nak ucapkan selamat berpusa kepada semua kaum muslimin dan muslimat terutamanya kepada semua geng2 blogger,...puasa jangan xpuasa taw,..huhuhuhuhuhu...

hah,.nak puasa 2 jgn lupa niat lak ea,...huhuhuhuhu,...^_^
 SELAMAT BERPUASA!!!!!..^_^



♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH