MENJELANG RAMADHAN:: BAHAGIAN 2

errrrrrrrrrrrrrrrrrrr,....alhamdulillah,..
kenyang sudaaaa,....huhuhuhuhu,.....
tadi berbuka makan pe kawan2??....
aku di sini begitu menyedihkan,,,
xgamak nak bgtaw yang pe juadah aku masa berbuka td,...
hmmmmmmmmmm....

hah???,,na taw jgk,....
hmmmmmmmmm,....
hari ney aku berbuka dengan nasi puteh berlaukkan ayam goreng je...
n air longan......
sdeyyy an???....sop, sop, sop,...:(
masa berbuka tadi teringat kt rumah,..
mak masak pe ea hari ney,....??...
waaaaa,,,,na balek!!!!!!!!!....

tapi xpe arr,..aku tetap bersyukur dengan ape yang aku dapat hari ney,...
harap2 esok ley makan yang lagi sedap dari 2,...heheheeee,.....
selamat berbuka!!!!!!..^_^

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH