MENJELANG RAMADHAN:: BAHAGIAN 4

haiii semua,...
tadi aku da chat gn sorg senior poli aku ney,...
alar,...abang yang aku cite dlam entry sebelum ney,...
hah,  2 arr,...
hmmm,...bez jgak ar chat gn dye....
dye memang ramah,..
tapi sebelum dye nak stop chat gn aku,..
dye ada bagi nasihat ckit,......



ha,..da baca ayat 2,..jujur aku kata aku memang xde sakit aty langsung,..
tapi aku rasa bertuah sebab aku kenal dengan org macam dye,,..
dye baik sgt,..
dulu memang aku free hair,..
tapi sekarang xdah,..
aku da berubah,..
tapi ntah tiba2 malam ney mood aku berubah,...
dalam fb pown aku ltak picx free hairr,..
ramai org kata cantik,..
tapi 2 xbagi makna apa2 pown bagi aku,..

nasihat yang dye bagi 2 membuatkan fikiran aku terbuka seluas-luasnyerrr,...
mulai sekarag aku betul2 nak berubah...xde lagi free hair,...
2 janji aku,...
terima kasih sangat2 kepada abang *****
^___^
p/s:::;aku berubah bukan kerana abang 2, tapi kerana ALLAH TAALA..^__^
entry kali ney xde kena mengena dengan tajuk,,,heheheheee,,,,

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH