Eid 2013 !

Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T kerana kita masih di beri peluang untuk merasai nikmat Aidilfitri untuk tahun nie :) 

Raya for this year aku biasa-biasa je, simple-mimple and macam biasa setiap tahun 1st day raya beraya kat rumah sendiri, tiap-tiap tahun macam tu  laa :3 . Actually 1st day raya aku tak berapa nak excited sangat sebab malam raya tu pun aku kerja lagi, letih sangat. balek kerja pun lewat, balek-balek terus tido xde nyer nak feeling raya..haha..However , bila tiba pagi 1 syawal tu agak la excited jgk..ahakkk :D

Macam biasa bangun pagi 1 syawal bersalam-salaman dengan mak ayah, adeq beradik yang lain..Tahun nie juadah hari raya biasa-biasa ja, yang penting cukup syarat ada ketupat, nasi impit and rendang daging . done!!. Biasanya tiap-tiap tahun ada jugak mak sediakan juadah yang lain, but this year semua pakat busy yang tu je sempat buat, kuih pun kuih tunjuk je, ahakk :D 


1st day raya, baju raya by LeeyanaRahmanCollection . :) aku suka baju ny sebab nampak simple and cantik, (bagi aku laa), ahakkk :D


Aku and My sista , and my adeq yang comot, haha :p 


Time nie dekat rumah toksu, sampai2 je org xde, diorang keluar beraya, :3


My Lovely Dress :') Simple but nice

Me and my younger sista :') , 1st time kot pakai bulu mata palsu, ada ala-ala Rozita che wan x ? ahakk :D

Raya ketiga pergi tengok maksu dengan baby boy , Mohd Amar Firdaus, new born !!. Alhamdulillah, comel Amar nie, geram tengok :D
Btw, di kesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN  buat semua yang mengenali aku, especially buat semua kawan-kawan, :')

Happy Eid 2013 !!

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH