Hi, 2013..I'm Back :)


Maseh ingatkah anda pada orang kt atas ny?.who's that person?..Retis baru ke or orang yang bajet retis...?? mesti anda tertanya2 kan?.Abaikan muka aku yang serabut tu!!..

Hi, 2013..i'm back..u still remember me right?.Rindu, Rindu, Rindu,Rindu..tu je yang aku nak tulis kt entry ny...Lama tak update entry baru kt sini, rasa janggal, kekok, semua ada..mesti uollzz tertanya2..kenapa lama tak update entry baru?..Blog ny dah tak pakai ke?.or ada something happen?..mesti tanya macam tu kan?.okey bajet!!

Ok kawan2, actully malas sebenarnya nak update blog..before ny aku dah tak guna internet bagai, so aku jadi malas la kan..so tetiba lak aku teringat kat blog ny..dah berapa lama terbengkalai..berhabuk bagai..macam rumah yang dah berpuluh2 tahun terbiar cam tu je..now nak la jgk bersih2 kan dya..hehe..

By the way, aku rindu sangat kt blog ny...kiss sedaihh , muuuaaahhhhh :* and yang paling penting rindu semua followers aku...kiss lagi, muuuaaaahhhh :*


Tempek muka 2013, latest k :)


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH