Semakin hampir ke penghujungnya, nak tamat dah Latihan Industri -_-

 hye guys..alamak..lama gila xupdate entry kt blog neyh...i'm so sorry guys..sekarang ney kyrah makin busy..kerja la katakan..ciss, kerja la sangat, rasa macam kuli batak jee..grrrrr...

Alhamdulillah sedar xsedar practikal dah nak sampai ke penghujungnya...xlambat dah sekali jumaat je lagi..hehe..sumpah rasa xsabar gila ..rasa macam nk lompat2, nak jerit satu dunia yang perderitaan kyrah dah nak berakhir..Syukur!!..

Memang ada suka duka sepanjang kyrah jalani latihan industri ney, kekadang seronok gilerr, kekadang rasa macam nak mati...adesssss...seronok je nukan haper, ley mengulaq, shoping2...hehe..tu yang best, yang tak seronoknya bila kerja melambakkk, kalahkan menteri plak..ngeeeee...belambak maw dekat margrib baru balek...sumpah tension gilerrr..

Tapi kalau di ekotkan hati ney kyrah sayang nak tinggal kengkawan kt sini..sedih la plak kn..yelaaa...dekat 6bulan kerja kt sini...maw xsayang nyerr..tapi nak buad acene..belajaq wajib di teruskan..hehehe... 

 muka ni yang bos kyrah kata KETEGAQ ..ehh, nampak macam muka ketegaq ke ekk???..tak kan >_< (cepat kata tak ) hahaha...ada ke bos kata kyrah cm tu..seumur hidup kyrah mak gn ayah xpernah kata kyrah ketegaq..tu tera 20 tahun hidup gn diorang, ny yg bos baru kenai kyrah xsampai setahun dah kata cm tu...memang xlogik langsung...yela bosss...saya ketegaq..habis xtaw nk kata pa dah la tu.,,geram sungguh!!

 sepanjang LI ny kyrah rasa macam dah kyrah belajaq, so atas semua yag berlaku kyrah anggap tu satu pengajaran dan teladan buat kyrah di masa hadapan.. InsyaAllah!! ..

 tempek sat muka bajet cun!!..kuikui

okey..Salam!! ^_^ 


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH