Alhamdulillah, semua settle..^^

hip, hip hooreyyy....semua dah settle,,alhamdulillah..^____^
eh, ape yang settlenyer tu cik kyrah??..
ehh3, lupa plak nak gtw kt korang semua yang lecrur dah mai bwt observation kt tempat kyrah..
serius rasa lega yang teramat,.hehe :D

bila dapat call dari lecrur tu mau tak gelabah,..rasa semacam je...
tunggu punya tunggu sampai nak terkucil, terbeeee*** semua ada..hahahaaaa

bila lecrur da sampai, terus masuk opis,..muka jadi blurr jee..hehee...
naseb la dya pggil ktorang 4 orang,..tak la nervous sgt kn...

sembang ramai2, baru ar xtakot sgt...naseb lecrur sporting,..
alhamdulillah...^___^
peace ^^ 
#doa kyrah dapat markah full k..ngehngeh..:D 

baik bos, saya akan berusaha dan bekerja dengan sebaik mungkin (hikhik, nak ambik muka aku besaq gedabak siap tabik spring kt lecrur tu)...kehkeh

p/s: okey,,agak short entry untuk kali nih...kbai,, ^____^ 



♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

2 comments:

  1. nie hape comel sgt nieeeeeeeeee!jealous2!

    ReplyDelete
  2. @kecikeqa ~ akak lagi comel laa..hee..◕‿◕

    ReplyDelete

I LOVE BLOG CIK KYRAH