Saya di Tag, ohh tidak!1..kuikui..:D

serius terkejut nih, saya di tag, ohw, tidak!!..macam ta percaya..kuikui..
first time nih, agak nervous ckit, heeee....kyrah di tag oleh Raihana ..okey tenkiu yup..:)
let's play this games...
^____^


1. Post this Rules
2. Write ELEVEN thing about yourself auww.
3. Answer the question that the taggers have set for you.
4. Create ELEVEN  nwe question for the people you have taggeg to answer.
5. Choose at most ELEVEN blogger & at least SIX blogger to be tagged to answer those new question.
6. Paling penting ! NO TAG BACK ~

Question 2 : About myself

 Saya seorang yang pemalu,.hee..:D
Saya suka makan jeruk buah banyak2 sebab ea sedap oww..kuikui..
saya seorang yang sensitif. awak tak buley marah saya nanti saya nangis..keh3
For kaum adam, saya seorang yang setia, so don't play play with me..hee..:D
I love cook, but xbrapa nak pandai sgt..huhu
I hate penipu, pembohong, pendusta. Just be urself..:)
Saya suka warna pink sebab ea cantik cam awak..:)
saya suka snap picx tak kira d mana jua saya berada,,:D
Saya suka berangan-rangan kahwin dengan anak raja..kehkeh..
Saya nak jadi anak yang solehah..
the most important of the world, i.m still single okeyy...woohhh..:D


Question 3 : soklan yang di tag oleh Raihana untuk saya jawap..:)

Negara yang nak kyrah pergi sangat ialah korea..:)
Artis yang paling kyrah minat artis siam, mario maurer sebab he so cute..^^
Hobi di masa lapang maen games, xpown baca novel..eeewww..haha
Tempat kat Malaysia yang paling best kyrah pernah pegi Langkawai Island, syiok habes doe..kah3..
Antara vanila n coklat kyrah pilih coklat sebab dya sedap hingga menjilat jari..hee..:D
soalan cipumas, jeng, jeng, jeng...ciri-ciri lelaki idaman kyrah mestilah seorang yang soleh, jujur, ikhlas terima kyrah seadanya, hormat orang tua and yang paling penting not smoking..ada x??..hehehe...
impian kyrah di masa hadapan ialah ingin menjadi insan yang berguna, success di masa akan datang. yeyhh,,:)
Antara family dan kekasih??..hmmm, nak dua2 buley??.hehe,.mestilaa family terchenta..:)
movie terbaek yang pernah di tonton ombak rindu kowt..haha, tataw laa,..:D
♥ haiwan yang paling kyrah suka kucing, sebab dya comel gilak!!..kehkeh
Pandangan pertama bila tgk blof raihana nih, wah2, nice blog dear..pandai awak design..:)


 Question 4 : Soklan yang perlu anda jawap..:)

                                           1.  Apa warna kesukaan korang?.sebab?
2.     Ipad or Iphone??. Sebab??.
3.     Makanan febret korang??..
4.     Adakah anda seorang blogger yang tegar??..
5.     Antara epal dan oren??..sebab??..
6.     Kenangan pahit dan manis korang dalam hidup??..
7.     Tempat yang paling korang teringin nak pegi??..sebab??..
8.     Apa pandangan korang tentang CINTA??..hehe
9.     Apa pandangan korang tentang saya??..hehe
10.  Sape Idola korang??..sebab??
11.  Satu tambah dua??..kuikui



mangsa-mangsa saya ialah:


tataw nak nak tag kt spa..keh3...
kbai..:)    


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH