Ceramah kad hijau::penting ke??!!!..

hai u all...macam mana hari ney oke??..sihat??..
haa...kyrah ney terlebih sihat,.tapi cma xcukup tdow,..
semalam kyrah tdow lewat,..kul 3 kowt,..pastu pgi tdi kena lar bgn awal
sebab kyrah ada ceramah dekat poli ney....

hmmmmmmmm,....ceramah kad hijau??!!.penting ke??!!..
uke,..ney lar kyrah nak cter kt korang semua,...juz untuk perkongsian k,..
bagi sesape yg dah tw 2 bgus lar,..sebenarnya kita semua wajib tahu pasal ney,..
nak taw kenapa??..
sebenarnya ceramah ney adalah under CIDB ataupun (Construction Industry Development Board)
kyrah sebenarnya xtw lar nk terang cmne kt korang,..tp klau korg nak taw dgn lebih lajut bleh klik kt cny 
CIDB....hehehehee...:p

apa yang kyrah taw,..kad hijau ney adlah stu kad perlindungan bagi kita,.
macam kalu ada satu perkara yg berlaku kt kita contoh macam kes kemalangan..
dia macam tolong cover kita lar,...kad ney penting sgt untuk student2 ney,..
tambah g student yg nak g L.I...penting sgt...
so setiap student poli arr mybe mana2 stdent pown (kalu xclap la) wajip mengikuti kursus ney,..
so sebelum kita mendaftar sebagai ahli, kita wajiplah menghadiri ceramah ney..
di samping itu yuran juga di kenakan sebnyak rm50 (xlar mahal sgt kn)
untuk masa depan kita jugk..huhuhuhuhu..

walaupun ceramah 2 amat membosankan (bagi kyrah lar) tpi macam bez jugak,..heheheheheee..
tadi kyrah kena g ceramah 2 gn dak2 klas len...2 yg bosan 2,..tapi xpe larh...
kyrah pown cm hepy je...xksah,..jnji kte dapat ilmu yg sgt berguna..kn2...hehehehee...
jum kite tgk gmbar ney..huhuhu..
***
**
*
***
**
*
***
**
*
***
**
*
***
**
*
***
**
*

kikikiki,..tengok!!..semua sudaa lentokk,..tp kyrah smpat g amex gmbar..:D




kahkahkah,..huduh gler muka kyrah time ney,...cover2 ckit,..konon kusyuk tgk encik 2 bg ceramah,..padahal kyrah siap un9 n men game g..kikikikikikikiki...^___^

bagi sesape yg nak nak menghadiri ceramah 2 lepas ney,..kyrah nasihatkan agar bila dia bwt ceramah 2 jgn duk di depan,..kalau duk kompom korang sebulan xleyh nk makan nasi,..hehehehehe...
(paham2 jelar ek)
kbaii..^__________________^

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH