MACAM XCAYE..HU3

Assalamualaikum….

http://www.cute-smiley.com
Aissshhh,…bpe lame da update blog ney,..lame gak ar kn,...aku tulis entry ney pown masa aku duk kt poli…yelarr,…aku bwt short sem kowt,..heheheee,….tapi hari ney aku ade epy sngat tw,…nk taw knape????...cee teka.,,cee teka,..huhuhuhu,…hmmmm,..jap ekk…kte cite dari mula,…

Nak di jadikan cte bende ney aku taw sebelum aku datang poli ney agy,..kira hari ney arr kn nkg poli,…barang semua da packing da ney,…tggal nk angkat jewp..huhuhhuhu….de member aku sorng ney gtaw aku something,..aku lar mesej kt dye duluw,…


Salam ***,.nak tnye,..sape yang xpyah bwt short sem????..

Wasalam,.yang Ina taw,..kyrah (aku lar 2), suhaimi je yang xkne bwt,..kalau kyrah nk kn kepstian esok try call puan…



Wahhhh,….bergetar jantung aku taw time..ehhhh,..biar betul,..cam xcaye je,…betul ke x,…entah2 puan silap kowt,…org laen ney bukan aku,…2 lar yng terlintas kt fikiran aku time 2,…
Amboiehhh,…bukan rety nak bersyukur.!!!!!...bukan cm 2 arr,..aku sebenarnye confius jew,…betul ke aku yang lulus semua 2,..macam mustahil je,…

Yelar,..aku stdy pown halai balai jew,…pB pown xbpe nak uke,…cmne lak ley lulus ney,..huhuhuhuhu,….tapi aku bersyukur sgt2 time 2,..
http://www.cute-smiley.com

tapi aku tetap nak tnye PA aku jgk sal result 2,...xpuas aty kowt,..aku pown mintak kat mak aku nak bwk mtow g poli,..terang punye lar terang situasi sebenar,.akhirnye mak aku faham...dye bagi aku bawak mtow g poli,....yelar,..xkan lar aku nak bwk barang semua g poli,..giler kau,...aku dapat bilik tingkat paling tinggi kowt,..aras 5 kowt,..adoiiii,..pesal lar diorg buka aras 4 gn 5 jewp,..dengar je aku da kecut perut,..seram sejuk jewp ney....xlarat nak panjat kowt,..tapi xpee sehari jewp aku duk sini,..( 2 pown kalau lulus semua)..huhuhuhuhhu..

bila sampai poli ney pown satu hal,...kafe lak xbuka...adoiii,..makan pe lak aku malam ney..rugi tadi aku xbwk nasi dari rumah...menyesal xsudaaa,...tapi atas belas ehsan kawan aku dpat jgk aku makan nasi malam tadi..walaupun sedikit,..tapi tetap bermkna bagi perutku,..naseb x bwt hal malam tadi,..hehehehehee,...

hmmm....bangun awal pagi tadi ase malaz lak nkg kelas,..yelar,..lame da an xg kelas,..hehehee..(wat teruk lak aku ney)
bukan pe,...xsabar nak taw result aku ney,..harap2 betul lar yer pe yang aku dengar 2,..
first kelas hari ney ktorg masuk kelas digit,..adoiiii,..ngantuk gilerrr kowt,...naseb arr benda alah 2 aku da belajar,..so da faham lar....huhuhuhuhu........
pas abeh kelas ktorg terus gerak jumpa PA ktorg,....akhirnya aku tahu kedudukan aku yang sebenar...yessss,,,,lulus semua,...alhamdulillah,...aku bersyukur sangat...
tapi aku ase sediah ar bab ramai dak2 pmpuan kelas aku xlulus ec (electric circuit)
tapi ade setengah yang maybe ade harapan nak lulus,..aku harap sangat2 diorg lulus,..Amin!!!!!1...

akhirnya aku dapat sambung cuti sem aku ney,...adoiiii,...buhsan lar aku lepas ney duk umah,...tapi terpaksa arr,....duk ingat nak cari keje,...tapi nk keje ape,...adoiiii,..pening,...duk umah,..goyang kaki,..makan, tdow....sudaaaaa,....2 arr keje aku.......

hu3...uke arr,...japg aku nak blek umah lak,...duk kte xnak blek,...entah cmne lak aku tersilap bawak charger,..charger nset ayah lak aku bawak...adoiiii,...camne ar ley tersilap,...terpaksa arr blek...heheheee....

k sampai sini jewp arr aku nak kongsikan kegembiraan aku dengan korg,....t kte story morry g ekkk...huhuhuhuhu,,..k baiiiii,,..^________^
http://www.cute-smiley.com

p/s:::::::::::::::cee komen2 tengok....heheheeee....^___^

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH