SECEBIS LUAHAN HATI..

Hari ini merupakan hari yang sedih bagi aku,
dekat poly ni aku da ramai kawan,
aku sayang semua kawan2 aku,
tapi hari ini da 2 orang kawan aku yang telah gaduh,
sebelum ni diorg mmg rapat,.
yelarkn,.nama pn dok blik skaly,.maw xrapat,.
tp npe tiba hari ny,.pergaduhan diorg jdi makin serius,.
aku pn pening jgk dgn masalah diorang ny..
aku pn xbape nk tw sgt punca sebenarnya,.
mungkin ada lar msalah diorang kn..
ntah lar....nk ckap pn ssah,.nk bwt xtw jewp pown lagi lar ssah,
kalaw bley aku nk diorg berbaik semula,.
xmow lar gaduh2 kn..
sebelum ny ktorang da macam family da,.
tpi tiba2 lak jdi cmny,..
akuw cdeyy sangat,..
nk sgt aku cri jalan untk diorg berbek smula,.
tapi apakn daya,.
bab2 ny aku low ckit..huhuuhuhuuu..
juz bagi nasihat jewp bleyy lar ckit2,..
yelar,...aku ni bkan ustazah,..
pkar kaunseling....huhuhuhuhu..
pape pun aku hrap sgt diorg seperti dluw,..
ceria selalu,..epy2,...
waaaa...besz arr kalaw aku ingat blek mase first time jumpe diorang,..
ktorg ciap ade group sndry lg,..
besz an..huhuhuhu....
untuk kwan2 ku smua,..aku nk gtw yang aku syg korg sume,.
klaw bley aku x nk hubungan kte jdi rengang,.
aku nk cm dluw..
ssah senang kita lalui bersama,..
tu je harapan aku,..bagi aku korg lah segala-galanya,.
korglah sahabat aku,..
okey lar...setakat ny dluw...
pape pown t kte smbung len,..k bubye..
lebiu u all my friend..;p


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

I LOVE BLOG CIK KYRAH