ANDAI AKU BISA..

Seandainya aku bisa jadi sepertinya,
alangkah bahagianya hidup ini,
seandainya aku secantik dia,
alangkah bertuahnya diri ini,
seandainya aku bisa sepintar dia,
alangkah istimewanya diri ini..
tapi semuanya hanyalah impian yang
tak mungkin jadi kenyataan,.
mungkin aku hanya bermimpi di siang hari,
bagi ku dia seorang insan yang begitu sempurna,.
sempurna segala-galanya.,
aku berasa amat bertuah bertemu dengan insan sepertinya,
seorang insan yang luar biasa,.
alangkan bertuahnya aku jika aku sepertinya,
namun aku tetap bersyukur dengan apa yang telah di kurniakan kepadaku,.
aku tetap bersyukur,.
walaupun aku tidak sesempurna dia,
namun aku tetap merasa bertuah menjadi diri aku,
aku tetap aku.!!!!!..


♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH