IMPIAN DAN HARAPAN.,,HEE~~

Assalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............

haaa,...lama jugak la kan aku xtulis enrty baru ney,...
bukan ape,...aku malas jewk...huhuhuhuhuuu..
 mlam ney mmg aku borinx gler,...xde mende nak buat,,..
nk berfesbuk pown aku da malaz,...hmmmm
dalam entry kali ney aku nak kongsi dengan korang tentang minat aku,..
hahahaaa,...entah ape2 kan,...
saje lar borinx2,...

sebenarnya banyak mende yang aku minat,...
tapi yang ney aku bukan setakat minat jew,..
bahkan aku ingin memilikinya satu hari nanti,...hahahaaaa,...
ape bendenye 2??....
ney dye meh aku nak tunjuk......
jeng......
jeng......
jeng......


haaa,...ney dye....apple ipad dan apple iphone pink n black,...
wow,...idaman masa kini...heheheee....
aku klau dapat yang warna pink 2 pown jadi arrr,...
wow....aku minat gilerr gn bende ny,...hahahaaaa....
bile lar buley dapat kn?...
berangan jelar,..huhuhuhuhuhuhu........
hmmmm,.....kalau xdapat yang ketiga2 kt atas ney pown xpe,.....
aku nak.................



haaaa,..yang ney,...heheheee,...APN ACS007 n blackberry torch....
kalau ley dapat ney kompon xtdow malam aku,...hahahahaaa....
tapi skrunx ney pulus plak kurang,...adoiiiii,......

kite mane lar mmpu nak beli nset mahal2 cm ny,...
kite pakai henset murah jew,...
janji buley call n mesej,....2 pown da cukup baik....
::::::::::::::
::::::::
:::


ney lar peneman aku di saat suka dan duka,....dye bersama aku sebelum aku nk spm...
mak aku yang tlog belikan,,,heheheee,...
ney pown kira naseb taw,...
kalau x jgn harap nak pakai nset cmny,...
igt senang ke nk dapat,...hahahaaa,,,,
penah jugak aku mintak beli nset laen,..tapi ini yang aku dapat....
sony ericsson pown jadi lar yee dokkk....huhuhuhhuuu....

lastly::: ishx,..teringin bebenor ney nak memiliki bende2 kt atas ney,..
sesape nak belikan untuk aku sila komen yeee,..heheheee...

k baiii!!!!!!..

♥Thanks sebab sudi baca entry ney, suka??..like jer..jangan lupa komen..:)♥

2 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
I LOVE BLOG CIK KYRAH